Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Ulrika - 24 oktober 2010 15:14

Hello. Förlåt för att jag inte har skrivit sedan torsdags. Men jag har varit hos annie, med felicia & fika   Vi skulle fota med allas systemkameror, jag vill också ha en! 

Så fotade vi lite här och var, bilderna finns på facebook. Sen gick vi in myste och såg på idol. Klockan 10.00 nästa morgon skulle vi vara på konfermation, kul. Vi pratade mycket, sjöng och hade andakt. Jag blir så sugen på att börja i kör igen!   

Men iaf så cyklade jag till jörlanda, för jag skulle ha hjälpt en kvinna med lite grejer men det blev inte så. Så helt random (sådär annie), drog jag till henne igen. Så myste vi lite vid datan, redigerade bilder & tog litte kort. Men men, nu är jag hemma och har fikat gott:   


Nu ska jag sätta på mig strumpor & göra lite sysslor som att; 

hänga tvätt och vika tvätt

plocka ut och in diskmaskinen

och städa lite till. Kul, Sen ska jag äta middag hos jakob & moa med familjen   <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards