Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ulrika - 17 oktober 2010 21:42

Hihi, hej   Jag måste börja med att säga att det har varit en toppenhelg!

Linnéa & Ivar kom ju i lördags, det var mysigt! Så grejade vi och sen myste bara med varandra! Sen gick vi och la oss. 


Så idag vaknade vi klockan 08:00 så gick vi upp lite senare. Åt frukost med varande oså, sen tog vi varsin bil och åkte till jakob & moa i deras nya lägenhet och fikade lite, jättefint är det nu! Efter det tog vi och åkte till hålta för att plocka upp pajerna till dopkalaset, så körde vi dom till församlingshemmet.


Sen åkte vi hem, så började alla göra sig iordning. Sedan åkte vi till kyrkan. Det var många finklädda folk. Jag var jättenervös i början, i kyrkan. Jag vet inte varför, jag är bara sådan. Men det gick över sen. Så döptes vår lilla ängel Gabriel, vi sjöng och bad litte   

Så gick vi över till församlinghemmer och kalasade för fullt, jättekul!

Det var en jättesöt kille där, hihi   Sen började alla dra sig hemåt så småningom, gabbe klarade sig fint. Han hade lite svårt att äta bara, men det gick bra när jag passade honom, hehe. Sen började vi städa och åka hem. Nu sitter jag i min varma säng och är kissnödig. Det var den braiga och mysiga helgen!


Linnéa & Ivar åkte hem efter kalaset också, farfar åker imorgon   Men men, man får glädjas över denna gången. Nu måste jag sova, vi har en lång vecka framför oss. God natt alla kattfise murror!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards