Alla inlägg den 21 september 2012

Av Ulrika - 21 september 2012 11:28

Sitter just nu och har engelska, har så sjukligt tråkigt. Har ju blivit så slö, kanske för att jag går på denna skolan, det känns inte så himla bra. Måste skärpa mig! :) Nog pratat om skolan för det är det ända jag skrivit om det senaste. Men det har gått lite upp och ned för mig.. Jag har det jobbigt hemma osv. Men tack vare goa vänner så mår man ändå bra! Idag är det fredag och jag ska på lite partey, det blir gött, var längesedan och äntligen blir det med mina favorittjejer! Efter skolan ska jag in till stan och kanske köpa de glasögon jag testat några dagar nu, det blir ett par större glasögon med mörkare båge. Tror att jag ska hänga på när Fredrika färgar sitt hår, wohoo! Har tyvärr ingen bild eftersom att jag sitter på en skoldator.. Jag hör av mig :) Hadt

Ovido - Quiz & Flashcards