Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Ulrika - 19 augusti 2012 19:04

Snart börjar jag skolan igen och slänger därför in lite blandade bilder från min sommar. De två veckorna från att vi satte oss i bilen för en 70-mils resa till att jag stod och tittade ut genom fönstret på tåget var nog det bästa och de mysigate och det roligaste på länge. Here y go.

         

Njöt i sommarvärmen som kom då och då.      

Shittade brix.    

Påväg till Klövsjö - så jävulskt lycklig.  

Rökte och lullade runt på stan med massa härliga människor.     

Snyggbruttorna.

 

Det obligatoriska toahänget.  

Ja, what to say. YRAN.  

Jag, Liv och Felicia hade kojmys.  

Hängde med Liv på jobbet.    

Frukost hos Majsan.

Jag, Liv, Erika, Dennis och Maja hade det najs.    

Hahaha, Lillmomma gör sugmärke på liv.      

Var sådär snygg som alltid.

Lite myskväll innan jag åkte iväg igen.    

Hahah, David hänger på tingan han. Så rolig snubbe.  

Lådhäng.

 

Jag hängde på tåget.

. 

Åh. Jag älskar rock.

     

Var fortfarande sådär sjukt snygg.

Ovido - Quiz & Flashcards