Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Ulrika - 27 augusti 2011 15:18

Hej! Idag är jag bara hemma och tar det lungt! Sitter och lyssnar på lugn musik som gör mig glad iaf, jag tycker om sådan här musik, i vissa lägen är det så skönt. 

Sara Isaksson & Anders Widmark - Holy Hanna, To Open Up My Heart och I Was Dreaming. Jaja :)

Igår var jag, Annie, Wille, Isak, Hugo och Oskar inne i Göteborg - fikade lite och sedan gick vi till Trädgårdsförening dit Hugo hade beställd biljetter till Timbaktu & HOPPMAESTRO , det var askul och sjukt bra spelning! Det var väldigt kul att Kapten Röd kom dit också, jag skrek typ arslet av mig, men hade varit död nu om han hade sjungit också! älsk på Björn <3 Sedan tog vi bussen hem, jag och annie cyklade till henne , tog en dusch och åt lite så gick vi och la oss klockan halv 3 tror jag.. :)

Sedan vaknade vi av åska och regn, så sov inte så bra på morgonen heller...

Är väldigt trött nu! Nu blir det bakamedulla.blogspot.com, sedan måla naglar och aah, vi får se :)

Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards