Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ulrika - 4 juli 2011 15:01

Hej! Idag jag ULRIKA & baka med ULLA namnsdag :) Det ska jag fira med Jitterbuggsmuffins som jag ska baka och som slängs upp på BMU ikväll, i hope <3

Men i alla fall, jag vaknade seeent idag - klockan 11 :O Då gick jag upp och slängde mig i duschen, sedan har jag ätit frukost och fört över massa bilder från kameran. Liv är påväg till mig nu, jag och mama plockar upp henne på vägen till affären :)

Baba får stanna hemma och röja en massa gräs.


Jag har fått låna -(nästan fått, eftersom hon aldrig har använt dom och aldrig kommer att göra det)- ett par mörka höga Cheep Monday jeans! Fatta vad jag blev glad när hon sa det, dom passade värsta bra också - dom var en aning långa i benen, men det var inte farligt + att själva märket var lite skrynkligt och hade en svart gubbe så sig så man kommer inte se att det är sådana direkt.. :)


       Ser det inte ut som systemkamrabilder? ;) ;)

Ovido - Quiz & Flashcards